ساخت جعبه ساندویچ در تعداد دلخواه و اندازه های متنوع
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر قصد دارید محصول خود را در جعبه ای زیبا و شکیل به مشتری خود تحویل دهید شرکت شیروان کاربرد بهترین جعبه ها از جمله جعبه ساندویچ را به شما ارائه می دهد.
شرکت شیروان کاربرد با استفاده از دستگاه های پیشرفته و برترین تکنولوژی در دنیا انواع جعبه ساندویچ را در ابعاد و طرحهای متنوع و مناسب با خواست مشتری تقدیم می نماید.
شرکت شیروان کاربرد با بیست سال سابقه درخشان در صنعت مقوا سازی و ساخت انواع جعبه از جمله جعبه ساندویچ و جعبه پیتزا و جعبه کفش و پیراهن در خدمت شما عزیزان می باشد.

جعبه ساندویچ با توجه به ابعاد مختلف نان های ساندویچ در شکل ها و ابعاد مختلفی تولید می شود.


مجموعه شیروان کاربرد قابلیت تولید جعبه ساندویچ با چند جنس مختلف اعم از ایندربدورد، پشت طوسی و پشت سفید و.... با قیمت های مختلف را داراست.
سایز جعبه های این مجموعه متناسب با درخواست مشتری متناسب با نان کوچک، متوسط یا بزرگ تولید می گردد. از لحاظ ظاهری هم از اشکال و نوع بازشوهای مختلفی استفاده می شود که نمونه های آن را می توانید در سایت مشاهده کنید.
انواع مدل ها:
•    مدل کشویی
•    ساده
•    مدل مستطیلی
•    مدل بالشتی
•    مدل ضلعی
•    مدل زیپدار
هدف اصلی این مدلها حفظ کیفیت غذا، شکیل تر کردن نحوه‌ی سرو غذا، حفظ ظاهر فیزیکی ، حفظ گرمای غذا و جذاب تر کردن و انتقال پیام های بازاریابی یک مجموعه ی غذایی است.
هر یک از مدل های جعبه ی ساندویچ ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که شما عزیزان میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
برای مثال جعبه ساندویچ کلاسیک جز پرمصرف ترین نوع جعبه میباشد که در اکثر فست فود ها از آن استفاده میشود در مقابل جعبه ساندویچ سفره ای با بسته بندی آسان و سریع و همچنین قابلیت باز شدن جعبه و عملکرد آن به صورت سفره ای کوچک برای مشتری مخاطب خاص خود را دارد.
در این بین جعبه هایی نیز وجود دارد که با توجه به سلیقه صاحب فست فود میتوان آنها را نیز تولید کرد.

جعبه ساندویچ در بسته بندی غذاهای رستورانی و فست فودی، به دلیل سادگی در تهیه کردن، قابلیت همراه بردن با خود و تنوع بسیار آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.



چرا باید برای ساندویچ جعبه تهیه کرد؟
در دنیای امروزی که همه چیز در جعبه های کوچک و بزرگ ارائه میشود استفاده از جعبه برای ساندویچ در رستوران داری به یک ضرورت تبدیل شده است، استفاده از جعبه دارای مزایای متعددی است که به چند نمونه از آن اشاره میکنیم
•    گرم نگه داشتن غذا
•    زیبایی محصول در نگاه مشتری
•    تبلیغات فست فود و یا رستوران بر روی جعبه
•    بهداشتی بودن
•    جلب رضایت مشتری
•    حفظ ظاهر و گرما غذا در هنگام تحویل به مشتری
این ها تنها چند نمونه از مزایای استفاده از جعبه در فست فود و یا رستوران میباشد.
اگر شما جز دسته افرادی هستید که به سلامت مشتریان خود اهمیت می دهید، تهیه جعبه های با کیفیت و بهداشتی از شیروان کاربرد به برند سازی و محبوبیت فست فود شما بین مشتریان کمک میکند. تمامی محصولات ما دارای تاییده های بهداشتی میباشد.
مراحل تهیه جعبه
اولین اقدام برای سفارش اطلاع از سایز ساندویچ میباشد. برای مثال:
سایز ساندویچ های هات داگ 17 و 21 میباشد.
سایز ساندویچ های باگت 28 است.
سایز ساندویچ هایی نیز که در نان فرانسوی سرو میشود 32 سانت است.
ساندویچ های دیگری نیز هست که شامل پنینی و یا ساندویچ های ویژه تست شده میباشد که برای این نوع از ساندوچ ها به دلیل ارتفاع کوتاه و یا اشکال پهنی که دارند مدل سفره ای و یا صندوقی پیشنهاد میشود.
ساندویچ کباب ترکی نیز یکی از پرمصرف ترین و مرسوم ترین نوع ساندویچ ها میباشد که برای آنها از بسته بندی کوتاه و حجیم استفاده میشود.
صنایع چاپ شیروان کاربرد برای تمامی سایز های ساندویچ اعم از نیم متری، ساندویچ های عربی و خاص جعبه های مخصوص نیز تولید میکند.
از طراحی تا تولید
صنایع چاپ شیروان کاربرد از طراحی جعبه ساندویچ تا تولید و تحویل آن در کنار شما عزیزان است، در زیر مراحل و فرایند چاپ  را توضیح میدهیم.
 
طراحی جعبه
طراحی جعبه ساندویچ یک فرایند زمان بر و تخصصی میباشد که در شرکت شیروان کاربرد از لوگو تا طرح جعبه برای شما رستوران داران و صاحبان فست فود به صورت کاملاً رایگان انجام میشود. تیم حرفه ای گرافیک این شرکت سالها در زمینه طراحی جعبه های بسته بندی کار کرده و با برند های بزرگی از جمله کندیک، پدر خوب، پپروک و … همکاری داشته اند.
از این رو شما با خیالی آسوده میتوانید طراحی جعبه های خود را به متخصصین ما بسپارید.
گروه شیروان کاربرد با تکیه بر تیم فنی مجرب و توان بالای تولید می تواند جعبه های اختصاصی ساندویچ شما را در ابعاد مختلف با طرحی منحصر به فرد آماده و تولید کند. می توان گفت قیمت های مناسب و مراجعه مستقیم مصرف کننده به تولید کننده ابتدایی ترین امتیازاتی است که فست فود های طرف قرارداد ضمن همکاری با ما کسب می کنند. علاوه بر این مجموعه شیروان کاربرد در سالهای اخیر اصل را بر مشتری مداری قرار داده و همواره به عنوان جز لاینفک فعالیت خود به آن نگریسته است. ازین رو در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان در اولین سفارش جزئی از روال کاری خود در نظر گرفته ایم.
ساخت جعبه ساندویچ در تعداد دلخواه و اندازه های متن





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: